reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Jana Wernerová

Jana Wernerová

Bloger 
  • Počet článkov:  2
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Verím v silu slova. Som herečka košického nezávislého divadla Na peróne a učím herectvo na tom istom konzervatóriu, kam som kedysi chodila ja. Vyštudovala som Akadémiu umení v Banskej Bystrici a potom som sa vrátila späť do Košíc. S divadlom veľa cestujem a spoznávam nepoznané. Pochádzam z kolotočiarskej rodiny a cesta odtiaľ sem nebola jednoduchá. Dnes som kým som. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

reklama

Nezaradené

„ Super, ešte tu chýba Kňažko! “

Jana Wernerová

„ Super, ešte tu chýba Kňažko! “

Toto naozaj nie je ako stáť na javisku. Je to sila! Ľudí, kam až dovidíte.  Tak tam tak stojím, čítam svoj prejav a ľudia reagujú, tlieskajú a ja si uvedomujem, že to netlieskajú mne,  ale pravde.

  • 11. mar 2018
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 700x
  • 1
Ponuka, ktorá sa neodmieta..

Jana Wernerová

Ponuka, ktorá sa neodmieta..

Mám rada Košice. Nechcem sa odsťahovať do zahraničia, chcem žiť tu! Chcem sa prechádzať po Hlavnej ulici a snívať o budúcnosti. A bez toho, aby o mojom divadle a nezávislej kultúre v meste jednostaj rozhodovali títo ješitní páni a dámy, ktorí majú pocit, že môžu všetko a že sa im to zasa prepečie.

  • 21. júl 2014
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 3 877x
  • 3
reklama
SkryťZatvoriť reklamu